Sverige
Välj land
Företag Privatperson
Företag Privatperson
0
Varukorg
Meny
10 års garanti
30 dagars ångerrätt
Skickas inom 24h
4,5 av 5 i betyg

Projekt & Offert

Projekt och offert

För större inköp utan krångel
Ska du inreda kontoret och önskar offert inför ett större inköp av kontorsmöbler? Med oss får du rätt inredning till rätt pris. Vi tar hand om allt krångel, planerar, projektleder och koordinerar. Hos oss får du en fast kontaktperson – från start till slut.
1.png
Trygg projektledning
– vi tar hand om allt
2.png
Noggrant utvalda produkter
av högsta kvalitet & funktion
3.png
En lösning för varje
budget och behov
4.png
Korta ledtider med
leverans på utsatt tid

Vi finns med från
offert till installation

Med våra projektsäljare får du en kontaktperson genom hela processen. Vi sätter ihop en offert på den inredning som du vill göra ett inköp av, men kan också hjälpa till att hitta rätt produkter om du inte vet vad du behöver. Din kontaktperson finns med hela vägen. Vi projektleder, bokar och koordinerar leveranser, installerar och slutbesiktigar.

Vi tar helt enkelt hand om allt krångel och ser till att allt sker enligt din förväntan
1.png
christian-buehner-DItYlc26zVI-unsplash2.png

Få offert på kontorsinredning

– det du vill ha till rätt pris

Vi är vana att utmana marknaden. Du kan därför komma till oss med ett färdigt underlag från någon av våra konkurrenter. Vi räknar på det och säkerställer att du får ett så bra pris som möjligt. Hos oss kan du också specialbeställa din inredning så att den passar dina lokaler. Det kan handla om tyger, färger, mått och materialval, men även varumärken och produkter som vi inte säljer online. Vi tar fram en tydlig offert och ser till att du får den kontorsinredning du vill ha till rätt pris.

Dags för en förändring?

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig.

*Dina personuppgifter är avgörande för att våra specialister ska kunna komma i kontakt med dig. Vi försäkrar att dina uppgifter endast sparas för detta ändamål och inte kommer att användas i något annat syfte.

Slipat sortiment
och korta ledtider

Varje produkt är handplockad utifrån sina unika egenskaper. Det innebär att vi arbetar med ett väl utvalt sortiment som garanterar högsta klass, kvalitet, design och lämplighet. Med vår gedigna erfarenhet vet vi vilka produkter som gör skillnad på kontoret och väljer därför att lagerhålla en stor del av vårt sortiment i Stockholm. Vi använder oss även av våra egna montörer vilket underlättar vid koordinering av leverans och montage. Tack vare detta har vi korta ledtider och kan färdigställa ditt kontor inom satta tidsramar.
3.png

Så här tycker våra kunder

traverse-prev.png traverse-next.png
Haugengruppen.png

Haugengruppen

Mikael Haage
DPJ tog sig an vårt kontor med stort engagemang från första början. De var otroligt lyhörda för våra behov och satte ihop en inredning som passar oss perfekt!
softronic.png

Softronics

Andreas Eriksson
Det känns tryggt att veta att vårt kontor är fyllt med bra möbler som främjar måendet bland våra anställda – och snyggt blev det dessutom. All kredd till teamet på DPJ Workspace!
Mitsubishi_Electric.png

Mitsubishi Electric

Anette Ås-Sjölund
Tack vare sitt proffsiga bemötande, tydliga expertis och starka fokus på oss som kunder, kan jag inget annat än att rekommendera DPJ till alla som behöver förnya sitt kontor.

Vad våra kunder säger

Ett axplock av våra kunder

Mäklarhuset
TV4
Svenska Kyrkan
Google
Handelsbanken
Carlsberg
Försvarsmakten
Microsoft